Tornar a ser alumne?

Acompanyar un alumne en el seu aprenentatge durant l’educació secundària és un repte. Tant per l’educador que irromp a l’aula com pel professor/a que gestiona l’aula i la classe. Els dos, però, amb un paper molt diferent.

I el professor/la professora (aquí la paraula mestra s’utilitza en to despectiu, així que cal anar en compte!) davant dels 30 alumnes més l’ajudant, fa la seva classe.

Avui ja no només té 60 ulls que la miren, escolten o intenten evadir-se. Hi ha un parell d’ulls més que poden jutjar, sorprendre’s, criticar, apreciar i….. APRENDRE.

És un regal poder entrar a les aules, un somni per algú amb vocació d’investigador, que vol conèixer de fons com és el sistema educatiu. Ens pot agradar la teoria però ens fascina la realitat! És complexa, és diversa, canviant i única.

Aquest post és per agrair aquells educadors, mestres, professors; docents que obren el seu dia a dia als que estem afamats per aprendre i descobrir nous espais.

 

Anuncis

Quant a crishidal30

Visc en constant aprenentatge
Aquesta entrada ha esta publicada en Vivències. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s