Torno a assistir a xerrades!

Una de les coses que he trobat a faltar vivint fora (sí, em queda un post pendent… és tant llarg que no sabria ni per on començar) és anar a xerrades d’Educació.

S’aprèn, o com a mínim, es pot aprendre molt al assistir en una xerrada.

Ja sigui perquè en fixem en com s’ha organitzat, com han estat estructurades les xerrades, quin fil conductor han seguit, quin feedback han promogut amb el públic o simplement si la veu ha arribat a tothom.

La majoria, però, es fixarà en el QUÈ s’ha dit, recollir notes i nodrir-te d’allò que et pugui servir per la teva aula. Però… què passa quan no tens aula? que tens moltes idees però cap la pots testar.

Voilà! Ara ja tinc on posar-ho en pràctica. I per sort, tinc temps d’assistir en alguna xerrada.

Així que espero compartir amb vosaltres les meves experiències 🙂

PD: Algun dia explicaré la meva aventura vivint fora durant una temporada

 

 

Anuncis

Quant a crishidal30

Visc en constant aprenentatge
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

