El treball per projectes: aprenentatge autèntic

Em vaig apuntar entusiasmada per assistir a unes jornades sobre treball per projectes. Estava molt engrescada però no va poder ser.

Per sort, vaig rebre un correu on em donaven la oportunitat de veure sobre què s’havia parlat el passat 21 de maig de 2016 a l’Hospitalet de Llobregat.

La Jornada titulada: XIV Jornada anual de la Xarxa de competències bàsiques va ser un èxit d’assistència.

Us adjunto l’enllaç de les jornades: http://blocs.xtec.cat/14jornadaxarxacb/

Com a detall d’interès, Fernando Hernández va fer la xerrada inaugural i final.

Pels que no el coneixeu o en voleu saber una mica més podeu veure aquesta entrevista on s’intueixen les seves línies d’investigació i la seva idea d’aprenentatge: http://ordenadoresenelaula.blogspot.com.es/2007/09/hoy-entrevistamos-fernando-hernndez.html

Gràcies a les noves tecnologies podrem reviure les xerrades d’aquests Mestres, professors i educadors .

Em vaig apuntar entusiasmada per assistir a unes jornades sobre treball per projectes. Estava molt engrescada però no va poder ser.

Per sort, vaig rebre un correu on em donaven la oportunitat de veure sobre què s’havia parlat el passat 21 de maig de 2016 a l’Hospitalet de Llobregat.

La Jornada titulada: XIV Jornada anual de la Xarxa de competències bàsiques va ser un èxit d’assistència.

Us adjunto l’enllaç de les jornades: http://blocs.xtec.cat/14jornadaxarxacb/

Com a detall d’interès, Fernando Hernández va fer la xerrada inaugural i final.

Pels que no el coneixeu o en voleu saber una mica més podeu veure aquesta entrevista on s’intueixen les seves línies d’investigació i la seva idea d’aprenentatge: http://ordenadoresenelaula.blogspot.com.es/2007/09/hoy-entrevistamos-fernando-hernndez.html

Gràcies a les noves tecnologies podrem reviure les xerrades d’aquests Mestres, professors i educadors .

 

Anuncis

Quant a crishidal30

Visc en constant aprenentatge
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

