Converses

Les converses són poderoses quan, en acabar, t’endús un bocí d’aquell moment, un aprenentatge de vida. D’altres, són converses banals. Confesso ser amant de converses que encisen i encenen les idees, que et fan reflexionar i acabar amb més dubtes que respostes. (Detall: conversa de fa uns mesos).

Encara més positiu crec que és compartir els aprenentatges viscuts en una conversa, potser a alguna altra persona, li pot servir.

I la conversa va anar més o menys així::

  • Ja tornes a ser per aquí? Però no erets fora? Com és que ja has tornat?
  • […] Si, era fora però vaig tornar. De fet, no tinc molt clar si he tornat per quedar-me o només estic de visita. Només sé que tinc ganes de fer el que estic fent ara. […] De fet, sento que no estic ni aquí ni allà.
  • També pots enfocar-ho d’una altra manera i pensar que ets aquí i allà. I fins i tot, que ets a molts llocs alhora.

 

Aquesta conversa aporta un poder sobre la visió personal, un poder que ho canvia tot. Emocionalment ja no sents que t’estàs perdent alguna cosa sinó que estàs aprenent molt més. Potser és aquesta l’essència del viatger, sigui on sigui, les experiències conviuen amb ell/a i pot gaudir de l’AQUÍ i l’ARA, tenint present el passat i gaudint del futur que l’espera.

Anuncis

Quant a crishidal30

Visc en constant aprenentatge
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

