Jo no vull que et toqui la loteria

L’altre dia, parlava amb una mare i la seva filla. Jo, en sóc la tutora actual de la nena de 3 anys d’edat.

La mare, feia broma sobre si els hi havia tocat la loteria. I jo, entre broma i broma, ja demanava que si es feien rics no m’importaria que ho compartissin amb mi.

La nena, que va estar atenta en tot moment, molt preocupada em va dir que NO volia que em toqués la loteria a mi, a la seva mestra.

I… Per a què ho dius això?

Perquè no vull que deixis de treballar, perquè llavors qui cuidaria de nosaltres?

Gairebé se m’escapa una llàgrima… La nena es va dur una abraçada i jo, l’amor més bonic del món.

Ho confesso, és la millor feina del món. Però, el millor, és l’amor que ens mostren les petites persones.

Pd: va dir que no volia que em toqués la loteria perquè la seva mare sempre li diu que si li toca la loteria, deixarà de treballar.

Quant a crishidal30

Visc en constant aprenentatge
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

